fbpx

Agata i Kamil

Sokołwsko, 31.10.2021
Jeszcze mam w pamięci plener ślubny z Kaliną i Wojtkiem, a już dziś, dwa dni później, ruszam na kolejną fotograficzną przygodę. Agata i Kamil są niecały miesiąc po ślubie – cieszę się z tego ponownego spotkania. Młodzi długo nie mogli się zdecydować co do miejsca sesji plenerowej, rozmowy trwały naprawdę długo! W końcu pojechaliśmy do Sokołowska i…był to strzał w dziesiątkę!

Ale pejzaż!

Moi przyjaciele wiedzą, że od górskich wędrówek bardziej cenię spacer brzegiem morza. Do morza mam jednak trochę dalej, więc cóż…jak się nie ma tego co się lubi, to się lubi co się ma. W Sokołowsku byłam pierwszy raz – i tak samo jak podczas ślubu Agaty i Kamila, tak i teraz pogoda nas nie zawiodła. Przy schronisku było bardzo dużo ludzi, więc zapuściliśmy się wąską dróżką w głąb szlaku.

Po dosłownie kilku minutach ukazały nam się cudowne widoki – jesienny plener ślubny w Sokołowsku to naprawdę był strzał w dziesiątkę! Wykorzystałam zastaną przestrzeń, która w połączeniu z październikowymi kolorami oraz strojami młodej pary idealnie do siebie pasowała. Lekki wiatr, jesienne już słońce, pięknie mieniące się drzewa, które powoli przygotowują się na nadejście zimy. To wszystko było składowymi kadrów, które możecie dziś oglądać.

Dobra muza to podstawa

Super jest, gdy widzisz, że parze zależy tak samo jak tobie i są otwarci na wszelkie, nawet szalone, pomysły. Ten plener był kolejnym niesamowitym doświadczeniem. Byliśmy razem praktycznie cały dzień, na miejsce wiózł nas tata Agaty, który prowadził naprawdę zabytkowy samochód – było w nim radio i odtwarzacz na kasety. Kierowca puszczał muzykę z telefonu i…jechaliśmy słuchając m.in. GolecUorkiestra a podczas drogi powrotnej co raz ścigali się z Kamilem o puszczenie kolejnego rockowego hitu z dawnych lat.

Październikowy plener ślubny w Sokołowsku był moim przedostatnim, które na mnie w tym sezonie czekało. Kolejne – w zupełnie innej części Polski. Na swoje zdjęcia już czekają…Agata i Kuba, których ślub odbył się pod Warszawą.